29oct2004

Краща маркетингова ідея для просування газети на ринку

<p>Українська Асоц?ац?я Видавц?в Пер?оди?ної Преси (УАВПП) оголосила переможц?в Другого профес?йного конкурсу друкованих ЗМ?. AdReport друкує ?мена переможця та лауреат?в в ном?нац?ї ?Краща маркетингова ?дея для просування? (блок ?Маркетинг ? просування газети/ журналу?)</p>

Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси (УАВПП) оголосила переможців Другого професійного конкурсу друкованих ЗМІ. Загалом в цьому професійному змаганні взяли участь 1034 конкурсні роботи від 102 газет і журналів, включаючи як регіональні, так і загальноукраїнські. Конкурс відбувався в 3 блоках номінацій: “Журналізм”, “Дизайн і реклама”, “Маркетинг і просування газети (журналу)”. Роботи оцінювало компетентне журі в складі 20 осіб, які є провідними фахівцями галузей преси, реклами, журналістської освіти.

Переможцем конкурсу в номінації „Краща маркетингова ідея для просування” (блок „Маркетинг і просування газети/ журналу”) стала газета „RIA плюс” (м.Тернопіль);

Лауреатами цієї номінації відповідно стали: - „Газета по-киевски” (м.Київ); - газета „Ялтинские вести” (м.Ялта)

Членами журі у блоці номінацій «Маркетинг та просування газети (журналу)» були: Григорій Шверк, віце-президент Українського Медіа Холдінга (м.Київ), Світлана Артюхова, головний редактор журналу “Медиа эксперт” (м. Київ), Сергій Базанов, головний редактор журналу «Internet UA» (м. Київ), Володимир Корнілов, генеральний директор ПП «Перехід Бізнес Паблішнг», (м. Київ)

Церемонія нагородження переможців Другого професійного конкурсу преси відбулася 3 вересня в Запоріжжі, на Хортиці, в рамках Фестивалю незалежної преси, організованого Українською Асоціацією Видавців Періодичної Преси. Напередодні церемонії відбулися два круглих столи фахівців преси за підсумками конкурсу.

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9