22jun2005

Томенко готує заборону реклами горілки і сигарет

<P>&nbsp;</P>

Віце-прем’єр-міністр України з гуманітарних і соціальних питань Микола Томенко доручив Держспоживстандарту, Міністерству юстиції і Державному комітету з питань телерадіомовлення протягом тижня узгодити проект Закону України «Про внесення змін в Закон України «Про рекламу» і подати його на розгляд Кабінету Міністрів України.

Як повідомляє «Трибуна», такий законопроект, у зв’язку з дорученням Президента України і уряду, повинен передбачати заборону реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів на носіях зовнішньої реклами, а також її обмеження на телебаченні і радіо.

За словами Томенка, «як засвідчила практика, закріплені законодавством обмеження і вимоги щодо реклами алкогольних і тютюнових виробів в багатьох випадках не діють, а то й відверто ігноруються суб’єктами рекламної діяльності. Тому сьогодні можна з прикрістю констатувати недосконалість правового регулювання цієї проблеми».

Отже, вважає віце-прем’єр, враховуючи інтереси держави в забезпеченні збереження здоров’я нації, і особливо її молодого покоління, а також зважаючи на відсутність альтернативних шляхів вирішення цієї проблеми, необхідно внести зміни в Закон «Про рекламу», ввівши заборону на рекламу алкогольних напоїв і тютюнових виробів засобами зовнішньої реклами і обмеживши таку рекламу в теле- і радіопросторі.

Томенко нагадав, що подібний законопроект уже вносився ним, Юлією Тимошенко та іншими народними депутатами на розгляд Верховної Ради, коли він очолював Комітет з питань свободи слова і інформації. Але цей документ дотепер не розглядався в парламенті через те, що у Верховній Раді є багато народних депутатів, причетних до бізнесу зовнішньої реклами і для яких ухвалення цього законопроекту є економічно невигідним. 

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9