29oct2004

AGB Group выросла почти вдвое

<p>Две крупнейших исследовательских группы — AGB Group та Nielsen Media Research International — создали международную компанию для измерения телевизионной аудитории. По мнению аналитиков AdReport, подобное укрепление AGB в мире повышает шансы местного офиса компании в контексте тендера на телеизмерения в Украине, до которого остается ровно два года.</p>

Лондон/Нью Йорк. AGB Group та Nielsen Media Research International оголосили 4 серпня про досягнення домовленості щодо створення спільного підприємства, яке пропонуватиме телевізійні рейтинги в 30 країнах під іменем AGB Nielsen Media Research. Угода об’єднає послуги з дослідження телевізійної аудиторії Kantar Media Research (співвласника AGB Group) та VNU NV – повноправного власника Nielsen Media Research International. Частиною нової компанії не стане лише американський дівізіон VNU NV, який домінує на ринку ТВ-досліджень в США. 50/50 спільне підприємство пропонуватиме унікальні глобальне покриття та переваги для клієнтів.

На даний момент надання телевізійних рейтингів AGB Group та міжнародна присутність Nielsen практично не перетинаються. Одними з найбільших ринків надання новою компанією послуг з дослідження телевізійної аудиторії будуть Австралія, Китай, Гонконг, Італія, Південна Африка та Великобританія.

Передові технології, сервіс для клієнтів, глобальність процесів та ініціатив будуть основними принципами нової компанії. Для рекламодавців, рекламних агенцій, міжнародних власників ЗМІ, такий рівень глобального покриття та підтримки буде суттєвою перевагою.

В новій структурі працюватиме близько 1800 професіоналів. Рада директорів нової компанії складатиметься з однакової кількості представників Kantar та материнської компанії Nielsen – VNU. В ній будуть представлені Kantar CEO Eric Salama та VNU Media Measurement & Information Chairman & CEO Michael P. Connors. AGB Group здійснюватиме керівництво компанією в особі Dr Alberto Colussi та Rolando Stalli. Штаб-квартира СП буде розташована в Милані. Очікується, що річний біллінг AGB Nielsen Media Research складатиме €90 млн.

Всі деталі, пов’язані з куплею-продажею та врегулюванням на законодавчому рівні планується завершити в четвертому кварталі 2004 року. “AGB неперервно переслідує ціль стати глобальним постачальником даних, інвестуючи у власні технології – прилади, виробниче та прикладне програмне забезпечення – що дозволило досягти високих стандартів у всіх 18 країнах де ми присутні на даний момент,” - говорить Dr Alberto Colussi. “Для досягнення справді глобальної позиції було важливо об’єднати зусилля з Nielsen Media Research, компанії що проводить дослідження вже 50 років. Я бачу об’єднання як унікальну можливість створення непересічного експерта в цій індустрії, можливості отримання безсумнівних переваг для наших клієнтів”.

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9