17aug2012

Ольга Балабан очолить департамент маркетингу та PR, а Максим Дибенко ставне головним редактором Нового каналу

По материалам: телекритика

З 1 вересня керівник департаменту зі зв'язків з громадськістю Нового каналу Ольга Балабан очолить департамент маркетингу та PR.

 

А Максим Дибенко, як повідомила прес-служба каналу, залишить посаду  маркетинг-директора і стане головним редактором Нового каналу.

Пан Дибенко сказав, що наразі йому цікаво займатись тактичною та стратегічною редактурою: «Я вважаю, цей напрям дуже важливим для каналу, тому, коли Володимир Локотко (генеральний директор каналу - ТК) запропонував мені сконцентрувати свої зусилля виключно на цій ділянці роботи, я погодився без зайвих роздумів».
 
Максим Дибенко відповідатиме за те, щоб  усі програми власного виробництва, промо -, інтернет-кампанії та інше відповідали бренду Нового каналу, були в його стилістиці, формували правильний образ каналу. «Я буду працювати в щільній зв'язці з шеф-редакторами програм, особливо в момент запуску нових проектів», - додав він. Зараз Максим набирає команду, щоб сформувати підзвітний йому відділ редактури.

Ольга Балабан зазначила, що «до зони її відповідальності окрім прес-служби та піар-відділу додаються промо-відділ, дизайнери, веб-напрямок, а так же відділ аналітики. «Я вже вивчаю спеціалізовану літературу. Почала з книги «Маркетингові війни» і журналу «Рекламні ідеї». До сьогоднішнього моменту я могла дозволити собі розкіш говорити подобається мені ролик чи ні, не аргументувавши, що потрібно змінити. Але тепер мені потрібно правильно ставити завдання і все чітко пояснювати підлеглим. Не приховую, для мене це амбітне завдання».

Також пані Балабан додала, що надалі не буде продюсером проектів каналу, адже не зможе поєднувати продюсерство і нову роботу.

«Тільки маркетинг і тільки піар. У мене дуже багато завдань, я не зможу це поєднувати», -зазначила Ольга Балабан.

Натомість прес-службу Нового каналу очолить Олена Сниткова.

Нагадаємо, Ольга Балабан очолила департамент зі зв'язків із громадськістю у березні 2007 року.

«Телекритика»

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9