7dec2004

Звернення громадської організації „Всеукраїнська рекламна коаліція” з приводу ситуації в Україні

<P>?Всеукраїнська рекламна коал?ц?я? звертається до рекламодавц?в та колег, як? працюють в сфер? реклами, з ?н?ц?ативою вплинути на телеканали, друкован? та ?нш? засоби масової ?нформац?ї з метою закликати їх говорити правду ? об?єктивно висв?тлювати те, що в?дбувається в країн?. В ваших руках ? д?євий ?нструмент впливу на ЗМ?. Це ? рекламн? бюджети.</P>

Громадська організація „Всеукраїнська рекламна коаліція”, як найбільша професійна асоціація , що діє в сфері реклами та об’єднує провідні рекламні агенції і засоби масової інформації України, засуджує антиправові методи та свавілля, які застосовує діюча влада в своїй політичній боротьбі.

Ми вважаємо, що свобода слова, свобода волевиявлення громадян у ході виборів Президента України 21 листопада 2004 року були відверто порушені та продовжують порушуватись сьогодні.

Тому в цей складний час для країни „Всеукраїнська рекламна коаліція” звертається до рекламодавців та колег, які працюють в сфері реклами, з ініціативою вплинути на телеканали, друковані та інші засоби масової інформації з метою закликати їх говорити правду і об’єктивно висвітлювати те, що відбувається в країні. В ваших руках – дієвий інструмент впливу на ЗМІ. Це – рекламні бюджети.

Ми звертаємось до вас з закликом виявити свою громадянську позицію і, не зважаючи на можливі наслідки таких дій, обмежити або зняти рекламу в тих ЗМІ, які порушили закони журналістської етики і, фактично зрадили свою аудиторію, необ’єктивно  висвітлюючи події.

Ми маємо право займатися улюбленою справою у вільній, демократичній державі! І ми повинні захистити це право разом з народом!

Від імені Всеукраїнської рекламної коаліції

Ірина Кузнєцова Голова Правління

Звернення прийнято на зборах Всеукраїнської рекламної коаліції в м. Києві 25 листопада 2004 року

Авторские колонки 
Андрей Пясецкий
моБилль о правах
Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9