30jan2022

Минцифра запустила креативную коммуникацию в Gulliver

Раньше, чтобы узнать, как получить справку или подать обращение, приходилось гуглить, разбираться в сложных сроках или звонить по стационарным номерам госучреждений, где бесконечный перерыв на обед.

Команди Мінцифри та Green Penguin зобразили цей процес у вигляді лабіринту, який розмістили на першому поверсі Gulliver. Але закликають не блукати ним, а одразу користуватися Гідом з державних послуг.

Це онлайн-портал Мінцифри, де можна дізнатися, як отримати будь-яку держпослугу. Для цього потрібно лише відсканувати QR-код у середині лабіринту.

З лабіринтом можуть взаємодіяти кияни, гості столиці, усі хто відвідують торгово-розважальний центр. Адже завдяки тому, що Gulliver має 7 поверхів, лабіринт можна побачити відразу при вході, а також споглядати зверху.

«Гід сьогодні — це 2,2 тисячі держпослуг, про які людям більше не доведеться «просто запитувати» в держорганів або платити посередникам, 2,1 мільйона користувачів, 20 тисяч нових відвідувачів у середньому щодня», — заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.Юлія Курова, креативна директорка Green Penguin: «Ми хотіли цікаво візуалізувати пошук відповідей на складні запитання та розповісти про держпослуги з легкістю та простотою. Так з’явилася візуальна метафора лабіринту».

Катерина Жураківська, маркетинг директор Gulliver: «Ми прекрасно розуміємо, що сьогодні час — найцінніший ресурс, який ми маємо. Тому завжди підтримуємо креативні ідеі, які не просто розважають, а ще дають корисну інформацію».

Лабіринт розміщуватиметься до 30 січня в рамках комунікаційної кампанії «З Гідом все просто». Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.


Також на різних поверхах торговельного центру розмістили постери про державні послуги. Таким чином біля дитячих магазинів було розміщено інформацію про бебі-бокс, а біля магазинів декору — про реєстрацію нерухомого майна.
 
 
Юлія Курова, креативна директорка Green Penguin: «Ми хотіли цікаво візуалізувати пошук відповідей на складні запитання та розповісти про держпослуги з легкістю та простотою. Так з’явилася візуальна метафора лабіринту».

Катерина Жураківська, маркетинг директор Gulliver: «Ми прекрасно розуміємо, що сьогодні час — найцінніший ресурс, який ми маємо. Тому завжди підтримуємо креативні ідеі, які не просто розважають, а ще дають корисну інформацію».

Лабіринт розміщуватиметься до 30 січня в рамках комунікаційної кампанії «З Гідом все просто». Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.

 
 
 
Авторские колонки 
Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9