Об’єднання AGB та Nielsen Media Research<p>Пропоную?и до Вашої уваги лист з приводу об?єднання AGB та Nielsen Media Research, разом з тим ?нформуємо ринок про досягнення домовленост? щодо переходу 100% права власност? компан?ј AGB Ukraine до новоствореної структури шляхом ц?лковитого продажу українською стороною своєї ?астки.</p> |
Шановні клієнти AGB та представники ринку!
Я хочу персонально поінформувати про угоду, що була досягнута між Nielsen , Kantar Media Research та AGB .
Ми вирішили об’єднати наші зусилля в галузі досліджень телевізійној аудиторіј та створити нове спільне підприємство AGB Nielsen Media Research . На даний момент нова компанія буде представлена дослідженнями в 30 крајнах разом, а також матиме сильні зв’язки через материнські компаніј (Nielsen Media Research та Kantar) ще в 15 ринках досліджень, включаючи США, Канаду та Індію.
Керівництво AGB Group в мојй особі та особі Rolando Stalli очолить нову компанію. Це гарантує послідовність та стабільність нашого підходу до ведення справ та забезпечення високих стандартів, яких Nielsen Media Research та AGB хочуть досягти у всьому процесі досліджень.
Ми, AGB Group постійно переслідуємо ціль стати глобальним постачальником даних, що очевидно з нашого рішення 100% концентраціј на дослідженнях телевізійној аудиторіј, нашому високому рівню інвестицій у власні розробки (вимірювальні прилади, виробниче та прикладне програмне забезпечення) та впровадження високих стандартів на всіх ринках нашој присутності.
Для досягнення цієј справді глобальној позиціј нам було необхідно об’єднання зусиль з лідером цього ринку – Nielsen Media Research , компаніј, що 50 років займається дослідженнями телевізійној аудиторіј на найбільшому світовому ринку – Сполучених Штатах.
Ми бачимо це як унікальну можливість для створення непересічного експерта в цьому сегменті ринку та досягнення безсумнівних переваг від об’єднання – створення компаніј справді міжнародних можливостей та покриття, найвищих стандартів в галузі досліджень, передових технологій, постачальника потужного виробничого та прикладного програмного забезпечення та кращого сервісу з обслуговування клієнтів в галузі.
Я також хотів би скористатися цією можливістю і персонально подякувати Вам особисто, оскільки це Ваша віра в нас, що доведена нашою з Вами співпрацею, дозволила нам досягти міжнародного визнання як лідера в галузі досліджень телевізійној аудиторіј.
З найкращими побажаннями нашој майбутньој глобальној співпраці,
Alberto Colussi, Chairman of the AGB