7dec2004

СТБ змінив формат

<P>З&nbsp;1 грудня телеканал СТБ&nbsp;виходить в&nbsp;еф?р в новому&nbsp;формат?</P>

З 1 грудня телеканал СТБ виходить в ефір в новому форматі

Брендотворчими проектами оновленого СТБ залишаться "Вікна", які вже 10 років є відомим і якісним телевізійним продуктом і лінійка документального кіна в будні о 22.40. Не менше 20% у програмній сітці СТБ припаде на проекти власного виробництва. Так, у  лютому заплановано запустити в денний ефір проект Тетяни Цимбал. Уже закуплено і транслюється низка передач від ключових російських виробників (НТВ – "Своя игра", "Едим дома", "Их нравы", ТНТ — "Цена любви"). Деякі зі знакових російських програм буде адаптовано до українського телеглядача ("Час суда" — РЕН-ТВ).

Уже продовжено контракти задля трансляції програм "Растительная жизнь" і "Принцип домино". З шостого  грудня в ефір вийде новий для українського ринку анімаційний  прогноз  погоди — "Небесна канцелярія". Що стосується кінопоказу, то з упровадженням нової мережі у будні з'явиться стабільна рубрикація, що дасть змогу телеглядачеві вибирати для себе фільми на будь-який смак. Комедія — щопонеділка, романтичне кіно — щовівторка, авантюрні стрічки — щосереди, сімейні фільми — кожного четверга і нема тієї п‘ятниці, щоб не було наших картин. У суботу о 22.40 — час культового кінематографу. Неділя на СТБ відтепер буде італійською: концерти естрадних  виконавців Апеннінського півострова, фільми з місцевими зірками і, звичайно ж,  футбольні матчі  "Серії А" заповнять  ефір  цього вихідного дня.

На початку 2004-го покриття СТБ охоплювало 90% міст із населенням понад 100 000 осіб. Натепер територія мовлення телеканалу і далі розширюється. До кінця року СТБ можна буде дивитися в Лисичанську, Червоному Лучі, Ізюмі, Лубнах, Ніжині, Первомайську, Кам’янці-Подільському, Новій-Каховці, Керчі та інших містах. У Донецьку, Одесі, Харкові, Херсоні й Полтаві буде поліпшено якість показу.

Заплановано, що результатом перепозиціювання СТБ стане підвищення його рейтинґу й залучення нових рекламодавців,  а середня частка телеканалу складатиме 4.5 – 5%.

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9