21jan2005

Зiрки реклами - 2004

<P>Визне?ана найпопулярн?ша реклама 2004 року в Україн? за думкою спожива??в.&nbsp;</P>

Визнечана найпопулярніша реклама 2004 року в Україні за думкою споживачів.

Традиційно, в рамках Рейтинга популярності реклами року в Україні “ЗIРКА РЕКЛАМИ”, відбулося соціологічне опитування 1211 споживачів в 6 найбільших містах України. Випадково відібраним споживачам віком від 18 років задавалося запитання: ”Яка реклама найбільше сподобалася в році, що минає?” Збір назалежної інформації відбувався за сприяння компанії “PM Plus”. Організатор Рейтинга – Бюро рекламних технологій Ad Technologies Bureau “ROMAN KOLYADYUK & K°”, яке очолює управляючий партнер Колядюк Роман.

Рейтинг популярності реклами року в Україні "ЗІРКА РЕКЛАМИ" є суспільною рекламою явища реклами в чистому вигляді. Він відбувається за рахунок добровільної неоплачуваної праці всіх бажаючих, як фахівців, так і рекламних компаній, і мас-медіа. Саме доброчинність та ентузіазм забезпечують незлежність оцінок та безкорисливу популяризацію явища реклами, як рушія економіки та яскравого явища сучасної масової культури в Україні.

Наводимо рейтинг 20 найпопулярніших брендів 2004 року популярної реклами в Україні, див. табл., за станом на кінець жовтня - початок листопада

Рейтинг 20 найпопулярніших брендів 2004 року популярної реклами в Україні

Рейтинг брендів

ТМ

К-сть голосів

% від опитаних 1211 ч.

1

Самсунг

62

5,12%

2

Моя сім'я

59

4,87%

3

Ді Джус

54

4,46%

4

Нескафэ

49

4,05%

5

Пепсі

30

2,48%

6

Стелла Артуа

24

1,98%

6

Корона шоколад

24

1,98%

7

Мілка

23

1,90%

8

Ментос

22

1,82%

9

Хаггіс

20

1,65%

10

Рошен

18

1,49%

11

Кириешки

16

1,32%

12

Київ Стар

15

1,24%

12

Флай

15

1,24%

13

Якобс

14

1,16%

13

Натс

14

1,16%

14

МакДональдс

13

1,07%

14

Еммемдемс

13

1,07%

14

Рогань

13

1,07%

15

Ел Джі

12

0,99%

16

Памперс

11

0,91%

16

Тюнс

11

0,91%

17

Джинс

10

0,83%

17

Наша Ряба

10

0,83%

17

рафаэлло

10

0,83%

17

Тюнс

10

0,83%

17

Рено

10

0,83%

17

Снікерс

10

0,83%

18

Чернігівське

9

0,74%

18

Віт

9

0,74%

18

Ліптон

9

0,74%

19

Мальборо

8

0,66%

19

КітКат

8

0,66%

19

Кока Кола

8

0,66%

19

Либеро

8

0,66%

19

Бонаква

8

0,66%

19

ЮМС

8

0,66%

20

Ющенко

7

0,58%

20

Дніпро пиво

7

0,58%

20

Оболонь пиво

7

0,58%

20

П'ять капель

7

0,58%

20

Стожар

7

0,58%

Слід зазначити, що високі показники та послідовність в розподілі місць згідно з рейтингом брендів не гарантують рекламі стати Дипломантом Рейтинга "ЗІРКА РЕКЛАМИ". Це пов'язано з тим, що висока оцінка може бути досягнута завдяки різноманітній рекламі бренду на різних рекламоносіях (номінації). А дипломантами можуть стати лише 3 реклами-лідера в номінації вбо 3 серії реклам бренду на одному рекламоносії. І навпаки, на перший погляд не дуже високий загальний рейтинг брендів, може дати йому бренду за рахунок високих позицій його реклами в номінації по рекламоносію. Дипломанти Рейтинга "ЗІРКА РЕКЛАМИ" 2004 року в таблиці рейтину найпопулярніших брендів виділені з поміш інших 20.

Цікаво, що не зважаючи на потужну активність політичної реклами на передодні провнедення досліджень (в кінці жовтня), споживачі майже не відмітили ці рекламні продукти, як ті що сподобалися найбільше. Рейтинг популярності реклами пана Януковича -5 респондентів з 1375, пана Віктора Ющенка - 7 респондентів

Рейтинг "ЗІРКА РЕКЛАМИ" - незалежний і демократичний. Найкращу рекламу визначили споживачі (про їх структуру читайте нижче). Дипломантами Рейтинга стають компанії та окремі персони, причетні до створення та поширення найпопулярнішої реклами. Персони стають дипломантами, якщо компанії – власники реклами чи бренду подали інформацію про них, щодо участі у створенні реклами, або, якщо персони зробили заявку особисто і надали інформацію, про причетність. У зв’язку з перемогою в Рейтинзі і значним внеском у розвиток сучасної української массової культури та економіки, імена дипломантів, традиційно, заносяться до списку дипломантів Рейтинга "ЗІРКА РЕКЛАМИ" на сайті www.kolyadyuk.com.ua. Вітаємо переможців!

Цього року, у зв'язку з хвилюючими політичними подіями, відбувся зсув термінів піготовки інформації Рейтинга. Тому Рейтинг "ЗІРКА РЕКЛАМИ" 2004 року подається дещо в обмеженому варіанті, а всі заходи відбуваються у скороченому форматі. Фотографії найпопулярнішої реклами 204 року - на сайті www.kolyadyuk.com.ua: кнопка "ЗІРКА РЕКЛАМИ"

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9