27jan2005

Яна Клочкова стала обличчям BonAqua

<P>?отириразова ол?мп?йська ?емп?онка з плавання, багаторазова ?емп?онка св?ту та Європи, краща плов?иха св?ту 2004 року, Герой України Яна Кло?кова п?дписала контракт з Компан?єю «Кока-Кола». </P>

Чотириразова олімпійська чемпіонка з плавання, багаторазова чемпіонка світу та Європи, краща пловчиха світу 2004 року, Герой України Яна Клочкова підписала контракт з Компанією «Кока-Кола». З січня 2005 року Яна Клочкова стала обличчям торгової марки BonAqua. Контракт передбачає річну співпрацю в широкомасштабній рекламній та PR-кампаніях.

„Ми, насамперед, концептуально підходили до пошуку обличчя ТМ BonAqua, — говорить генеральний директор Компанії „Кока-Кола Україна” Дмитро Єфімов. — Наша Компанія виступає за здоровий спосіб життя, тому найкращим партнером ми бачимо відомого спортсмена, символ України, абсолютного лідера у своєму виді спорту. BonAqua символізує прозорість і чистоту. Усі ці якості якнайкраще демонструє „Золота рибка” світового спорту Яна Клочкова: прозорість перемог, чистоту стилю, живу силу, яку вона набуває у воді”.

Сама Яна Клочкова підтвердила інформацію про співпрацю з BonAqua і пообіцяла всі подробиці прокоментувати на офіційній прес-конференції: «Питання вибору завжди складне. Коли ти стаєш обличчям торгової марки, то повинен почуватися природно і гармонійно, а для цього тобі обов’язково має подобатися продукт, який ти представляєш. З BonAqua я дружу давно і, сподіваюся, попереду у нас багато спільних перемог. Подробиці нашої співпраці та коментарі — під час прес-конференції».

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9