14mar2005

Створення Рекламного кодексу України - черговий крок до саморегуляції ринку

<P>Всеукраїнська рекламна коал?ц?я та ?ндустр?альний телев?з?йний ком?тет вийшли з ?н?ц?ативою створити ети?ну модель регулювання реклами, а саме - «Рекламний кодекс України» (РК).&nbsp;</P>

Всеукраїнська рекламна коаліція та Індустріальний телевізійний комітет вийшли з ініціативою створити етичну модель регулювання реклами, а саме - «Рекламний кодекс України» (РК).

Однією з головних умов ефективності системи саморегулювання в сфері реклами є вироблення визначених етичних кодексів реклами. Такі кодекси, що вирізняються детальністю регламентації різних видів діяльності і твердістю норм, розроблені практично у всіх країнах, де є органи саморегулювання, і Україна не може бути винятком.

Протягом останніх років діяльність професійних об’єднань у галузі реклами довела, що саморегулювання в Україні - це можливо, і це добре для ринку. 

І тому ми створюємо робочу групу для написання кодексу, куди ввійдуть представники різних професійних об’єднань, які представляють дану індустрію – електронні та друковані ЗМІ, рекламні агенції, оператори зовнішньої реклами, а також всі зацікавлені організації та об'єднання.

Ми пропонуємо всім, кому цікаво - підтримати ініціативу створення "Рекламного кодексу України" і долучитися до роботи в робочій групі. Саме розробки робочої групи і мають стати основою проекту Рекламного кодексу України.

Кінцевий термін запису бажаючих у робочу групу  - четвер, 31 березня 2005 року. Записатись у робочу групу, Ви можете написавши листа на адресу: info@merezha.org.ua або mrl@adcoalition.org.ua

Алгоритм дій по створенню кодексу саморегулювання рекламного ринку ми пропонуємо наступний:

• Запрошення всіх учасників ринку до робочої групи; 
• Круглий стіл «Основні принципи Рекламного Кодексу України», де буде сформовано засади, на яких буде грунтуватись РК;
• Написання проекту РК в робочій групі;
• Дискусія навколо сформованого проекту  РК в широких колах;
• Громадські слухання по проекту РК, де проект Рекламного Кодексу набуде остаточної редакції; 
• Підписання Рекламного Кодексу усіма зацікавленими сторонами. 

Ми розглядаємо ініціативу створення Рекламного кодексу як рішення, яке врегулює стосунки між всіма учасниками ринку, а не лише держави і медіа.

Чекаємо на Вашу участь в робочій групі та Ваші пропозиції.

За детальною інформацією звертайтесь (044) 244 33 08, або (044) 490 6124


Від імені ініціаторів:
Катерина Котенко, Індустріальний телевізійний комітет
Максим Лазебник,  Всеукраїнська рекламна коаліція 

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9