Круглий стіл «Основні принципи Рекламного Кодексу України»<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 35.4pt"><SPAN lang=UK style="FONT-FAMILY: Arial; LETTER-SPACING: 1pt; mso-ansi-language: UK; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-font-kerning: 10.0pt"><FONT size=2>Круглий ст?л в?дбудеться в ?етвер, 31 березня 2005 року у зал? «Предслава» президент-готелю «Київський» (м. Київ, вул. Госп?тальна, 12). По?аток о 15-00. </FONT></SPAN> </P> |
Шановний колего,
Запрошуємо Вас взяти участь у круглому столі «Основні принципи рекламного кодексу України», де буде сформовано засади, на яких буде ґрунтуватись Рекламний Кодекс.
Круглий стіл відбудеться в четвер, 31 березня 2005 року у залі «Предслава» президент-готелю «Київський» (м. Київ, вул. Госпітальна, 12). Початок о 15-00.
У програмі круглого столу пропонується розгляд наступних питань:
1) Історія саморегулювання реклами в світі.
2) Різні підходи до створення етичних моделей регулювання реклами.
3) Професійні кодекси – українська історія.
4) Національний кодекс - яким йому бути?
5) Обговорення.
Нагадуємо, що ми також створюємо робочу групу для написання кодексу, куди ввійдуть представники різних професійних об’єднань, які представляють дану індустрію – електронні та друковані ЗМІ, рекламні агенції, оператори зовнішньої реклами, а також всі зацікавлені організації та об'єднання.
Ми пропонуємо всім, кому цікаво - підтримати ініціативу створення "Рекламного кодексу України" і долучитися до роботи в робочій групі. Саме розробки робочої групи і мають стати основою проекту Рекламного кодексу України.
Кінцевий термін запису бажаючих у робочу групу - четвер, 31 березня 2005 року. Записатись у робочу групу, Ви можете написавши листа на адресу: info@merezha.org.ua або mrl@adcoalition.org.ua
Алгоритм дій по створенню кодексу саморегулювання рекламного ринку ми пропонуємо наступний:
- Запрошення всіх учасників ринку до робочої групи;
- Круглий стіл «Основні принципи Рекламного Кодексу України;
- Написання проекту РК в робочій групі;
- Дискусія навколо сформованого проекту РК в широких колах;
- Громадські слухання по проекту РК, де проект Рекламного Кодексу набуде остаточної редакції;
- Підписання Рекламного Кодексу усіма зацікавленими сторонами.
Ми розглядаємо ініціативу створення Рекламного кодексу як рішення, яке врегулює стосунки між всіма учасниками ринку, а не лише держави і медіа.
За детальною інформацією звертайтесь (044) 244 33 08, або (044) 490 6124
Оргкомітет круглого столу