28mar2005

Круглий стіл «Основні принципи Рекламного Кодексу України»

<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 35.4pt"><SPAN lang=UK style="FONT-FAMILY: Arial; LETTER-SPACING: 1pt; mso-ansi-language: UK; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-font-kerning: 10.0pt"><FONT size=2>Круглий ст?л в?дбудеться в ?етвер, 31 березня 2005 року у зал? «Предслава» президент-готелю «Київський» (м. Київ, вул. Госп?тальна, 12). По?аток о 15-00.&nbsp;</FONT></SPAN>&nbsp;</P>

Шановний колего,

 

Запрошуємо Вас взяти участь у круглому столі «Основні принципи рекламного кодексу України», де буде сформовано засади, на яких буде ґрунтуватись Рекламний Кодекс.

 

Круглий стіл відбудеться в четвер, 31 березня 2005 року у залі «Предслава» президент-готелю «Київський» (м. Київ, вул. Госпітальна, 12). Початок о 15-00.

 

У програмі круглого столу пропонується розгляд наступних питань:

1)       Історія саморегулювання реклами в світі.

2)       Різні підходи до створення етичних моделей регулювання реклами.

3)       Професійні кодекси – українська історія.

4)       Національний кодекс - яким йому бути?

5)       Обговорення.

 

Нагадуємо, що ми також створюємо робочу групу для написання кодексу, куди ввійдуть представники різних професійних об’єднань, які представляють дану індустрію – електронні та друковані ЗМІ, рекламні агенції, оператори зовнішньої реклами, а також всі зацікавлені організації та об'єднання.

 

Ми пропонуємо всім, кому цікаво - підтримати ініціативу створення "Рекламного кодексу України" і долучитися до роботи в робочій групі. Саме розробки робочої групи і мають стати основою проекту Рекламного кодексу України.

 

Кінцевий термін запису бажаючих у робочу групу  - четвер, 31 березня 2005 року. Записатись у робочу групу, Ви можете написавши листа на адресу: info@merezha.org.ua або mrl@adcoalition.org.ua

 

Алгоритм дій по створенню кодексу саморегулювання рекламного ринку ми пропонуємо наступний:

 

  • Запрошення всіх учасників ринку до робочої групи;                         
  • Круглий стіл «Основні принципи Рекламного Кодексу України;
  • Написання проекту РК в робочій групі;
  • Дискусія навколо сформованого проекту  РК   в широких колах;
  • Громадські слухання по проекту РК, де проект Рекламного Кодексу набуде остаточної редакції;       
  • Підписання Рекламного Кодексу усіма зацікавленими сторонами.    

 

Ми розглядаємо ініціативу створення Рекламного кодексу як рішення, яке врегулює стосунки між всіма учасниками ринку, а не лише держави і медіа.

 

 

За детальною інформацією звертайтесь (044) 244 33 08, або (044) 490 6124

 

 

Оргкомітет круглого столу

 

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9