28mar2005

Мультик от ТЕТа

<P>"Класне к?но" та "Ве??рн?й мультик" у прайм-тайм? телеканалу ТЕТ&nbsp;</P>

"Класне кіно" та "Вечірній мультик" у прайм-таймі телеканалу ТЕТ

Починаючи з 4 квітня, щодня о 20.30, в ефірі загальнонаціонального телевізійного каналу ТЕТ буде демонструватися “Класне кіно” –  повнометражні популярні художні фільми. А для дітей, частка яких в аудиторії становить понад 10%, щодня перед сном – о восьмій вчора – канал  запропонує добрий та веселий “Вечірній мультик”. Таким чином ТЕТ відповів на виклики своїх глядачів і значно вдосконалив формат мовлення, заявлений каналом рік тому як “100% розваг”.

Хоча телебачення з’явилося свого часу як новий вид розваг, в Україні досі практично відсутнє суто розважальне ТБ. Винятки становлять канали, які обрали собі вузьку спеціалізацію: музика, шоу-бізнес, кіно. З іншого боку, багато телеканалів перевтомлюють глядачів інформаційними передачами, в яких переважають політичні новини, скандали і катастрофи з людськими жертвами. Тому розважальний формат телеканалу ТЕТ, започаткований у квітні 2004 року, став адекватною відповіддю на запити суспільства.

Перший крок був безпрограшним: традиційно популярні серіали для різних вікових категорій, історії з життя знаменитостей та просто цікавих особистостей, інформаційно-розважальні програми, що стосуються різних сторін життя звичайних людей, гумористичні та дитячі передачі, п’ять годин музики нон-стоп у нічному ефірі – забезпечили зростання аудиторії телеканалу (категорія всі, 18-45) більш ніж у 2,5 рази. Звичайно, весь цей час глядачі телеканалу ТЕТ відчували брак у його ефірі “великого кіно”. Тим відповідальнішим було завдання, яке стояло перед програмною службою: фільми на ТЕТ повинні бути не просто хорошими, а й підібраними згідно з нетривіальною концепцією.

Програмний директор телекомпанії ТЕТ Валерій Гросман вважає, що впорався зі своєрідним дорученням глядачів на 100%. “Класне кіно” на каналі ТЕТ – це кіно в насамперед ”зіркове” – каже він. – Тобто, головний критерій відбору фільму – не режисер, країна чи кіностудія, а актор-зірка, який і робить цей фільм популярним”. Президент телекомпанії ТЕТ Григорій Тичина наголошує: “Канал  зберігає і підсилює саме розважальний формат, при цьому розраховує на якнайширше охоплення глядачів. Усі фільми, які ми демонструватимемо, належать до категорій “для загального перегляду” та “для перегляду з батьками”. З іншого боку, ми розраховуємо, що батьки разом з дітьми переглянуть “Вечірній мультик”.

Час початку “Класного кіно” навмисне вибрано так, щоб його могли подивитися діти середнього та старшого шкільного віку без шкоди для завтрашніх уроків. А зовсім маленьких батьки встигнуть вкласти в ліжечка і поцілувати на добраніч після “Вечірнього мультику” ... 

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9