11apr2005

Brand New допомагає Пауло Коельо та „Заїру”

<P>12 кв?тня Україн? в?дкриється те, ?ого ?ншому св?тов? ?екати ще два тижн?.&nbsp;</P>

12 квітня Україні відкриється те, чого іншому світові чекати ще два тижні.

Видавництво "Софія" представить українському читачеві новий добуток Пауло Коельо. Книга одержала від автора назву "Заїр". І це не просто черговий бестселер. Це книга особистого одкровення, щось типу сповіді, представленої у виді сюжетного оповідання. Цілком імовірно, що незабаром критики назвуть "Заїр" кращим з романів знаменитого бразильського письменника. Утім, таке траплялося майже з кожною новою книгою Пауло Коельо.

Однак, "Заїр" - особлива для України новинка. Автор особисто побажав, щоб у Києві книга вийшла раніш, ніж в інших країнах світу, а також надав серію есе для основних українських видань, які раніше ще ніде не опубліковувалися.

Донести до громадськості послання всесвітньо визнаного Алхіміка видавництво "Софія" довірило агентству Brand New.

7 квітня в арт-клубі "44" за участі агентства пройшла презентація книги.

У презентації книги взяли участь такі немало відомі українському читачеві особистості:

Ірина Коваль - офіційний PR представник Пауло Коельо в Україні;
Інна Старих - головний редактор видавництва "Софія", яке володіє есклюзивним правом видання творів Пауло Коельо в країнах СНД;
Костянтин Родік - літературний критик, головний редактор журналу "Книжник-revіew";
Вахтанг Кіпіані - головний редактор і ведучий програми "Подвійний доказ", канал 1+1;
Андрій Курков - письменник, якого, до речі, з Пауло Коельо поєднує "спільна німецька доля" - у європейський успіх авторів величезний внесок зробило німецьке видавництво "Діогенес".

Фіолсофськи осмислити сказане про книгу і Коельо вищевказаними гістьми допомогла музика від "Крихітки Цахес" і "Shabaltas Acіd Panoptіcum".

Декілька фактів:
– на думку британського часопису The Times, “книжки Пауло Коельо увійшли в життя мільйонів людей”. Серед “зіркових” шанувальників Пауло Коельо чимало політиків, акторів та поп-виконавців, зокрема – Джулія Робертс, Біл Клінтон, Мадонна, Жак Ширак, Шимон Перес, Шинед О’Коннор;
– твори Коельо перекладено 210 мовами у 140 країнах світу;
– друга книжка письменника – роман “Алхімік” – один з найбільших бестселерів останнього десятиліття у світі. У багатьох країнах (зокрема у Німеччині, Бразилії, Аргентині, Португалії, Франції тощо) він залишається у переліках бестселерів більш як 5 років;
– “Алхімік” – найпопулярніша книжка, писана будь-коли португальською мовою;
– у багатьох країнах світу книжки Пауло Коельо увійшли до обов’язкових шкільних та університетських програм;
– щорічно Пауло Коельо виділяє значні кошти на підтримку перекладів актуальної світової літератури португальською мовою, протидіючи культурній експансії іспаномовного та англомовного світу.

Агентство Brand New Ukraine, засноване у 2002 р., входить до комунікаційного холдингу ADV/Partnership, який представляє на території пострадянського простору інтереси міжнародної комунікаційної групи Interpublic. Позиціонує себе як компанія, що створює події та використовує з цією метою мікс непрямих комунікацій (PR, Event). Протягом свого існування агентство отримало ряд престижних нагород. Зокрема, 1-е місце у номінації «Маркетинг подій» (Київський фестиваль реклами, 2003 р.); гран-прі Національної премії у галузі BTL рішень «Золотий Пропелер», 2004 р.; гран-прі «Серебряный Меркурий» (Росія), 2004 р. Зараз в агентстві працює 30 чоловік. 

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9