18jun2004

Вперше в Україні: відстріл Каннських Левів! (Cannes Predictions 2004)

16 червня 2004 року в кінотеатрі "Україна" рекламна агенція Лєо Бернет вперше представляла програму Cannes Predictions. Глядачі за 2 тижні до Каннського фестивалю реклами побачили 50 найкращих робчт і мають визначити, які з них отримають «Каннських левів» цього року. Автор найбільш вдалого прогнозу отримує путівку до Кенії на сафарі.</p>

Вже протягом 18 років співробітники рекламної агенції Leo Burnett беруть участь у конкурсі, який вперше запропонував своїм колегам Дональд Ганн, директор креативних ресурсів Leo Burnett Chicago. Для внутрішнього тренінгу їм було запропоновано подивитися рекламні ролики та визначити, які з них отримають нагороди в Каннах. І з першого ж разу вони визначили роботу, яка на фестивалі отримала Гран-Прі.

Першими цю програму вирішили зробити загальнодоступною в 1998 році в Leo Burnett Sao Paolo, Бразилія. На перегляд агенція запросила студентів, співробітників інших рекламних агенцій, клієнтів і всіх, кого цікавить реклама високого рівня.

Прем’єра мала успіх, і з того часу підрозділи Leo Burnett по всьому світу щорічно організовують Cannes Predictions.

За декілька днів до початку роботи міжнародного фестивалю реклами «Канські Леви» глядач побачить найкраще з найкращого: 50 робіт, які відібрані міжнародним журі як безсумнівні претенденти на нагороди. Завдання глядача в залі – залишити 20 роликів, які на його думку стануть переможцями. По закінченні фестивалю ці результати звіряються з рішенням Каннського журі.

Система підрахування балів проста: якщо один з вибраних роликів отримує Гран-прі, глядачу зараховують 50 балів, за кожного «Золотого лева» - 30, за «Срібного» - 20, а за «Бронзового» - 10. Десять глядачів, які наберуть найбільшу кількість балів, отримають призи. Головний приз для «вдалого мисливця на левів» - поїздка в Кенію на сафарі. Проведення “Cannes Predictions” у Києві було підтримане рекламною кампанією, що охоплює телебачення, пресу, а також прямі поштові розсилки для VIP-запрошених. Аудиторію “Cannes Predictions” склали фахівці рекламного бізнесу та маркетингу, рекламодавці, представники ЗМІ, талановита молодь. Права на проведення “Cannes Predictions” по всьому світу належать агенції Leo Burnett.

Лєо Бернет Україна – рекламна агенція повного циклу, яка з 1995 року надає послуги зі створення брендів в Україні. Агенція є повноправним членом всесвітньої мережі Leo Burnett Worldwide.

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9