![]() |
AMM/Vizeum Ukraine: Заборона реклами пива призведе до значних збитків у медіа галузіЗаконопроекти про обмеження та заборону реклами пива спричинять значні збитки для медіа галузі України, вважає Оксана Стехіна, Директор медіа агенції повного циклу AMM/Vizeum. |
Йдеться про законопроекти №1014-2П та №6645 про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (про обмеження реклами пива та інших слабоалкогольних напоїв, а також щодо заборони використовувати спортивну тематику в рекламі тютюнових виробів, алкогольних та слабоалкогольних напоїв відповідно).
За словами О. Стехіної, вказані законопроекти очевидно призведуть до закриття телепрограм, які виходять в ефір завдяки фінансуванню виробників пива і, як наслідок, до призупинення виробництва якісного телепродукту та навіть до часткового скорочення робочих місць в галузі.
«Телебаченню, пресі, радіо та зовнішній рекламі закони обійдуться в десятки мільйонів гривень. Крім того, відтік таких великих рекламних категорій призведе до зниження вартості реклами і рентабельності бізнесу, оскільки навряд чи знайдуться інші рівноцінні рекламодавці, здатні зайняти їх місце», - зазначає директор AMM/Vizeum.
За даними гравців українського медіа ринку, виробники пива сьогодні знаходяться у 20-ці найбільших рекламодавців. Таким чином, втрати лише телеіндустрії у випадку заборони реклами складуть 150-200 млн. грн., друкованих ЗМІ - приблизно 9,8 млн. грн.
Оксана Стехіна також зазначила, що за останні 10 років рекламні бюджети виробників пива в країнах Європи зростають, але споживання алкоголю загалом знижується.
«Опитування споживачів пивної продукції свідчать про те, що реклама пивних брендів не здатна суттєво вплинути на рішення купляти цей продукт чи ні – вона більшою мірою допомагає шанувальникам пива вибрати найбільш прийнятний для себе бренд. Будь-яка заборона без відповідного обґрунтування, програми впровадження та моніторингу наслідків не вирішує проблему, а просто виводить її за межі правового поля», - підкреслює керівник агенції AMM/Vizeum.
Справка: AMM/Vizeum Ukraine - медіаагенція повного циклу з акцентом на комунікаційне планування.
В Україні представляє інтереси мережевої агенції Vizeum (група Aegis). Входить до складу холдингу Aegis Media/GMG.
Заснована у 1998 році. Останні 7 років входить до числа провідних медійних агенцій України.