17jan2005

"5 канал" - найкращий - Центр "Інформаційне суспільство"

<P>"Андр?й Шев?енко ? ?5 канал? уособлюють найб?льш? здобутки української журнал?стики минулого року". Саме так? п?дсумки п?дбито в результат? масштабного опитування засоб?в масової ?нформац?ї та журнал?ст?в, як? висв?тлюють д?яльн?сть ЗМ? ? ситуац?ю на в?т?изняному ?нформац?йному ринку, проведеного київським Центром громадських ?н?ц?атив ??нформац?йне сусп?льство? з 20 грудня 2004 року по 5 с??ня 2005 року.&nbsp;</P>

"Андрій Шевченко і “5 канал” уособлюють найбільші здобутки української журналістики минулого року". Саме такі підсумки підбито в результаті масштабного опитування засобів масової інформації та журналістів, які висвітлюють діяльність ЗМІ і ситуацію на вітчизняному інформаційному ринку, проведеного київським Центром громадських ініціатив “Інформаційне суспільство” з 20 грудня 2004 року по 5 січня 2005 року.

Як йдеться в релізі Центру, у відповідях на запитання про кращого журналіста 2004 року слідом за шеф-редактором теленовин “5 каналу” Андрієм Шевченком респонденти назвали першого заступника головного редактора газети “Дзеркало тижня” Юлію Мостову, ведучого інформаційної програми “Час” на “5 каналі” Романа Скрипіна, керівника відділу політики “Дзеркала тижня” Сергія Рахманіна, автора телепроекту “Закрита зона” Володимира Ар’єва, політичного оглядача Тетяну Коробову та керівника проектів ГО “Телекритика” Наталію Лигачову. Вони помітно випередили в опитуванні інших журналістів (поміж лідерів називалося близько 20 осіб).

Опитування засвідчило, що “5 канал” (спільний проект телекомпаній “МБМ” та “Експрес-Інформ”) став медіа-лідером 2004 року з першістю в більш ніж двох третинах регіонів України. За ним виокремилася трійка: газета “Дзеркало тижня”, телекомпанія “Ера”, інтернет-видання “Українська правда”. Далі, на 5-6 позиціях, ідуть газети, що протягом двох останніх років мають стабільний передплатний тираж понад 100 тисяч примірників, – “Україна молода” і “Народне слово”. Цікавим названо той факт, що що “Сільські вісті” – найтиражніше за передплатою загальнополітичне видання – посіло в цьому опитуванні 9 місце, поступившись інформаційному сайту “Обком” та радіостанції “Ера”. Закрили першу десятку лідерів радіо “Свобода” і “Громадське радіо”.Організатори опитування просили також назвати “медіа-розчарування 2004 року” – і серед ЗМІ, і серед окремих журналістів. "Тут симпатії (точніше, антисимпатії) “вишикувалися” в такому порядку: В.Піховшек (“Епіцентр” на ТРК “Студія “1+1”), Г.Герман-Стеців (прес-служба колишнього прем’єр-міністра В.Януковича), ТРК “Україна”, Д.Джангіров (“Проте” на ТРК “Студія “1+1”), Національна телекомпанія України, Д.Корчинський (“Проте” на ТРК “Студія “1+1”), Д.Кісельов (ТРК “ICTV”), ТРК “Київська Русь”, ТРК “Інтер”, газета “2000”," - зазначено в прес-релізі.

Згідно повідомлення Центру “Інформаційне суспільство”, опитування проводилося електронною поштою - було розіслано анкети майже на 1100 адрес. Відповіді надійшли приблизно від кожного десятого респондента з усіх областей, Автономної Республіки Крим та м.Києва.

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9