3jun2011

У ХНЕУ відбувся фінал V Всеукраїнського студентського конкурсу PR-проектів «Золотий компас»

По материалам: Пресс-релиз

2 червня 2011 року у Харківському національному економічному університеті відбувся фінал V Всеукраїнського студентського конкурсу PR-проектів «Золотий компас». Цього разу форум був присвячений брендингу України. В фіналі прийняли участь студенти 9 університетів з Києва, Харкова, Дніпропетровська, Одеси та Сум. На попередньому етапі участь взяли студенти 22 університетів з 11 міст країни.

 Серед завдань, які виконали конкурсанти – презентаційний фільм про Україну (у відповідності до ключових маркетингових характеристик), розробка PR-проекту з зазначенням його мети, завдань, цільової аудиторії, використаних засобів та анонсуючих матеріалів: новинний сюжет, прес-реліз та стаття для друкованого або електронного ЗМІ.

У складі журі - провідні фахівці у галузі publicrelations, серед яких Олександра Антонова – маркетинг-директор компанії «МТР ГРУПП» (м. Харків), Олена Дерев’янко – керуючий партнер та креативний директор PR-агентства «PR-сервіс» (м. Київ), Ганна Журба – керівник медіа-департаменту ІА «Мост-Харьков», Олена Ільїна-Макарова – ведуча новин «Харьковские известия», журналіст, Ростислав Касьяненко– шеф-редактор інтернет-групи «Дозори», керуючий партнер агенції «Інакше» (м. Харків), Євген Качалін - старший керівник проектів PR-агентства «ThePBNCompany» (м. Київ), Олена Конопля – директор та головний редактор інформаційного агентства «StatusQuo» (м. Харків), Сергій Лихоманенко – генеральний директор PR-агентство «UkrainianLeadingMedia» (м. Київ), Ганна Лічман– керівник відділу зв’язків з громадськістю корпорації «АТБ»  (м. Дніпропетровськ), Тетяна Острогляд – директор та власник PR-агентства «OstrogliadPRConsulting», Оксана Рудюк – керівник PR-департаменту мобільного оператора Life:), Анна Терехова – прес-секретар компанії «СКМ» (м. Донецьк), Оксана Тодорова – президент асоціації корпоративних медіа України (м. Одеса), Михайло Шуранов – директор зі зв’язків із громадськістю компанії «МакДональдз» в Україні (м. Київ) та інші відомі фахівці.

Переможцями конкурсу стали студенти Київського національного торговельно-економічного університету з проектом «DateUkraine», друге місце зайняли студенти Харківського національного економічного університету (проект «Україна – знайди скарб для себе»), третє – студенти Дніпропетровського національного університету імені О. Гончара (проект «Україна – шлях розвитку»).

Також були визначені найкращі команди в п’яти номінаціях:

«Найкраща ідея» - студенти Київського національного економічного університету (спеціальна номінація від організаторів);

«Найкращий презентаційний фільм» - студенти Дніпропетровського національного університету;

«Найкращий новинний сюжет» - студенти Харківського національного економічного університету;

«Найкраща стаття» та «Найкращий прес-реліз» - студенти Київського національного торговельно-економічного університету.

У індивідуальних номінаціях перемогли: студенти Київського національного торговельно-економічного університету: Анастасія Колесник («Найкращий ведучий прес-конференції») та Дар’я Московчук  («Найкраща доповідь»), а також студентка Дніпропетровського національного економічного університету  Олена Присяжна («Найкращі відповіді на запитання»).

Члени журі підкреслили високий рівень підготовки всіх учасників фіналу та побажали наснаги в опануванні теоретичних знань та практичних навичків.

Генеральні партнери конкурсу: мультибрендовая галерея «дЕпрстор», чай «Акбар», корпорація «Бісквіт-шоколад», закуски «Пікнік-меню», рекламна агенція «Адоніс», PR-агентство «KharkivLeadingMedia».

Інформаційну підтримку забезпечили ІА «StatusQuo», Іінтернет-група «Дозори»,  ІА «Мост-Харьков», PR-агентство «OstrogliadPRConsulting», АТН, «Авторадіо-Харків», асоціація корпоративних медіа України.

Контакти для ЗМІ. Кононов Олексій Олександрович – керівник проекту, кандидат філософських наук, доцент, керівник прес-центру ХНЕУ. Тел. (057) 758-77-42, (050) 301-50-06

E-mail: kononov.olexiy@meta.ua

 

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9