29oct2004

РЕЙТІНГ ВІТЧИЗНЯНОГО ІНФОРМПРОСТОРУ

<p>РЕЙТ?НГ В?Т?ИЗНЯНОГО ?НФОРМПРОСТОРУ.</p> <p>?Телекритика? публ?кує деяку, на наш погляд, ц?каву статистику щодо в?т?изняного ?нформпростору. Ц? дан? оприлюднено головою Нацради України з питань ТБ ? РМ Борисом Холодом на всеукраїнський нарад? рег?ональних представник?в цього органу в ?вано-Франк?вську 25 с??ня нин?шнього року.</p>

РЕЙТІНГ ВІТЧИЗНЯНОГО ІНФОРМПРОСТОРУ.

“Телекритика” публікує деяку, на наш погляд, цікаву статистику щодо вітчизняного інформпростору. Ці дані оприлюднено головою Нацради України з питань ТБ і РМ Борисом Холодом на всеукраїнський нараді регіональних представників цього органу в Івано-Франківську 25 січня нинішнього року.

Короткий вступний коментар:

Перш за все, зменшилася загальна кількість телерадіокомпаній: з 791 у 2000-му році нині їх (станом на початок 2002р.) - 744. Основна причина “відсіву” - економічні негаразди: згідно аналізу, 430 компаній за підсумками 2000-го року виявилися збитковими (тобто 54% від усієї кількості ТРО), а 85 взагалі зникли з ефіру. Правда, з,являються нові (хоча й не так багато). У перспективі ( по завершенні процесу ліцезування) телерадіопростір України складатиметься приблизно з 1200-1300 телерадіоорганізацій: до вже існуючих добавляться біля трьохсот кабельних телемереж і 150-200 проводових радіоредакцій. А тепер розглянемо вісім блоків. 1)Перший блок ( кількість ТРО: сумарно—744): - Суспільне телебачння і радіомовлення-0; - Державне ТБ і РМ – 27, - Комунальні – 260, - Приватні ( колективні) – 370; - Приватні ( фізичних осіб) – 87. 2)Другий блок ( структура ТРО щодо поширення мовлення ): - загальнонаціональні – 9 ( 8 – ТБ, 1- РМ); - мережеві регіональні ( на дві і більше областей – до 12 включно ) – 15, - місцеві загальнообласного поширення – 34, - місцеві ( в обласних центрах ) – 380, - міські, районні – 290 ( з них 250 проводових ), - локальні місцеві ( при крупних підприємствах, навчальних закладах тощо ) – 8. 3) Третій блок ( за видом мовлення): - ефірні- 357, - кабельні – 92, - ефірно-кабельні ( MITPIC, MMDS і “Телесело” ) – 11, - проводові – 271. 4) Четвертий блок ( обсяги мовлення – у годинах на добу по Україні ): - всього мовлення ( ТБ і РМ ) – 7123 з них: - загальнонаціональні ТРО – 213, - мережеві регіональні ТРО – 490, - обласні – 380, - місцеві інші ( міські, рійонні тощо ) – 5680, - місцеві ( рентрансляція ) – 360. 5) Охоплення глядяцької аудиторії телеканалами: - УТ-1 – “Ера” – 100% ( фактично= 96,2% ); - “1+1” – 90%; - “Інтер” – 70%; - ICTV – 25%; - СТБ – 28%; - “Новий канал” – 23%; - ТЕТ – 12%; - НБМ – 9%; - “Теле-один” – 12%. 6) Охоплення слухацької аудиторії ефірними радіоканалами: - НРКУ ( УР-1 ) – 100%; - “Наше радіо” – 46%; - “Довіра” – 33%; - Гала-радіо – 28%; - ЮТАР – 24%; - “Клас” – 24%; - Радіо-Люкс – 15%; - “Пілот- “Україна” – 11%; - “Русское радіо – Україна” – 10,5 %; - НАРТ – 11%; - Медіа-маркет – 8,2%; - “Онікс” – 6%; - “Ера” – 6% ( на мережі УР-1 – 100%). 7) Охоплення аудиторії системи мовлення ( у мільйонах абонентів ): - кабельні – 2,9 млн. з них – у непроліцензованних системах – 1,3 млн. - ефірно-кабельне – 0,2 млн. - супутникові ( експертні оцінки ) – 1,5 млн. - проводові – 8,9 млн. 8) Економічний стан компаній ( аналіз по 2000-му року з розрахунку 791 телерадіокомпаній ): - прибуткові – 276 ( 35% ), - збиткові – 430 ( 54%), - немає даних ( не працюють ) – 85 ( 11%). радник Голови Національної ради з питань ТБ та РМ, Іван Мащенко

Оригинал этого материала находится здесь (http://www.telekritika.kiev.ua/prof/?id=1401)

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9