29oct2004

РЕЗУЛЬТАТЫ АУДИТА AGB UKRAINE СТАЛИ ДОСТУПНЕЕ

<p></p>

Офис AGB Ukraine распространил письмо, в котором сообщил всем заинтересованным лицам о возможности получения детелизированного отчета по процедуре и результатам проведенного аудита. Копия такого отчета, как следует из письма, передана г-ном Тоби Сайфретом компании AGB Ukraine, оригинал находится у заказчика аудита панели - канала <1+1>, куда менеджеры AGB Ukraine и советуют направлять свои запросы. Что касается вопросов по сути отчета, AGB в лице киевского офиса выразил готовность ответить на любой из них.

<Нагадуємо, що загальну інформацію по процедурі та результатах ви могли отримати на відкритій презентації, - йдеться у листі AGB Ukraine. - проведеній аудитором, а також з розісланих електронною поштою основних тез цієї презентації. Окрім того всі, хто звернувся до нас за оригінальною версією файлу презентації також змогли його отримати (для решти зацікавлених файл оригінальної презентації прикріплено до листа).

Окрім загальних висновків про роботу компанії, з якими Ви вже знайомі, звертаємо Вашу увагу на суттєвий висновок аудитора, пов’язаний з методологією проведених останніми роками установчих досліджень. За твердженням аудитора методологія проведення УД TNS в 2002-03 роках є набагато більш “імовірнісною”, ніж методологія УД GfK в 2001 році. Суттєва різниця цих досліджень полягає в рівні покриття досліджуваного населення кабельними мережами, тобто ймовірному заниженні цього показника в УД 2001 року через недопредставлення багатоквартирних будинків. Підставу для ствердження цього дають також результати паралельних досліджень, що є співставимими з дослідженнями TNS та суттєво відрізняються в більшу сторону від дослідження GfK. Зайве нагадувати, що рівень покриття кабельними мережами є надзвичайно впливовим на телеперегляд як загалом так і аудиторію кожного каналу.

Наявність підключення до кабелю включено як параметр в матрицю типологій та процедуру зважування, тобто безпосередньо впливає на отримані результати дослідження. Саме тому коректна оцінка покриття кабелем є надзвичайно важливою, в іншому випадку це призводить до спотворення кінцевих даних, на яких базується робота всіх учасників телевізійного ринку.

На даний момент, з огляду на висновки проведеного аудиту нашої компанії, можна стверджувати, що через такі суттєві недоліки методології УД GfK-2001 в 2002 році ринок працював зі зміщеними даними по кабельному покриттю та, як наслідок, загалом.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з УД, проведених TNS в 2002-03 роках покриття кабельними мережами населення міст з 50 тисячами та більше мешканців на індивідуальному рівні є близько 37%. Всі інші оцінки які є суттєво меншими, приводять до недопредставлення домогосподарств з підключенням до кабелю, а значить й до зміщення результатів. Як мінімум той факт, що в 2002 та 2003 роках доля шести основних каналів в ефірі є практично вдвічі (!!!) вищою ніж в кабелі, дає право стверджувати, що при рівні покриття кабельними мережами суттєво меншому ніж 37% долі та рейтинги національних каналів є завищеними.

Запевняємо Вас, всі існуючі рекомендації аудитора будуть враховані та ми й надалі намагатимемося дотримуватися того високого рівня якості даних, засвідченого незалежним міжнародним експертом>.

Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9