2oct2012

Мировой рекламный рынок вырастет на 4,6% 2013 благодаря рынкам развивающихся стран и цифровым медиа

По материалам: медиабизнесс

ZenithOptimedia прогнозує, що світовий рекламний ринок зросте на 4,6% у 2013 році і досягне 525 млрд. доларів США. «Локомотивами» росту стануть ринки країн, що розвиваються. Зокрема, очікується, що Центральна і Східна Європа виросте на 7,4% у 2013 році, Азійсько-Тихоокеанський регіон додасть 8,2%, а Латинська Америка – цілих 10,1%.

 

Цифрові медіа, в першу ергу інтернет, зростатимуть найшвидше з усіх видів медіа. Реклама в інтернеті зросте на 15,1% у 2013 році, в той час як традиційні медіа – на 2,3%.

Водночас, ми зменшили прогноз зростання світового рекламного ринку на поточний рік до 3,8% (в червні ми прогнозували 4,3%). Основна причина – скорочення рекламних витрат у Єврозоні. Однак наші дослідження показують, що вже наступного року цей ринок знову почне повільне, але зростання.

Рекламні бюджети по регіонах

Основні медіа (газети, журнали, ТБ, радіо, кінотеатри, зовнішня реклама, інтернет) в поточних цінах в мільйонах доларів США – прогноз та порівняння з попереднім роком. Суми приведено в перерахунку за середнім курсом 2011 року.

 

 

2010

2011

2012

2013

2014

 

Північна Америка

162 165

165 104

171 039

178 313

186 344

 

(2,7%)

(1,8%)

(4,2%)

(3,6%)

(4,4%)

 

Західна Європа

106 344

108 688

107 885

109 668

112 642

 

(5,4%)

(2,2%)

(-0,7%)

(1,7%)

(2,7%)

 

Азія / Тихий океан

125 059

132 172

140 383

148 423

157 155

 

(10,6%)

(5,7%)

(6,2%)

(5,7%)

(5,9%)

 

Центральна та Східна Європа

24 1810

26 151

26 631

28 592

31 089

 

(9,3%)

(8,1%)

(1,8%)

(7,4%)

(8,7%)

 

Латинська Америка

31 996

35 344

38 080

41 935

45 600

 

(18,5%)

(10,5%)

(7,7%)

(10,1%)

(8,7%)

 

Близький Схід та Північна Африка

4 881

4 155

4 198

4 313

4 412

 

(7,7%)

(-14,9%)

(1%)

(2,8%)

(2,3%)

 

Решта країн

10 940

11 592

12 321

13 468

14 812

 

(16,2%)

(6%)

(6,3%)

(9,3%)

(10%)

 

Світ

 

465 566

(7%)

483 206

(3,8%)

 

501 536

(3,8%)

524 712

(4,6%)

552 054

(5,2%)

 

Джерело: ZenithOptimedia

 

 

 

Що стосується найбільших рекламних ринків, то ми прогнозуємо, що Бразилія пережене Великобританію і стане п’ятим за розміром світовим ринком у 2013 році, а Росія  потіснить Канаду з дев’ятого місця у 2014 році. Китай вже є третім і поступово наздоганяє Японію.

 

Найбільші рекламні ринки

Мільйони доларів США, поточні ціни. Суми приведено в перерахунку за середнім курсом 2011 року

 

 

 

2011

Витрати на рекламу

 

2014

Витрати на рекламу

1

США

154 129

1

США

173 950

2

Японія

49 949

2

Японія

52 964

3

Китай

32 299

3

Китай

43 940

4

Німеччина

25 571

4

Німеччина

26 828

5

Великобританія

19 204

5

Бразилія

22 216

6

Бразилія

16 819

6

Великобританія

21 088

7

Франція

13 788

7

Франція

14 216

8

Австралія

12 767

8

Австралія

13 770

9

Канада

10 974

9

Росія

12 593

10

Південна Корея

10 232

10

Канада

12 394

 

Source: ZenithOptimedia

 

 

 

 

 

 

Розподіл бюджетів між медіа

Інтернет залишається тим медіа, що зростає найшвидше – за нашим прогнозом на 15% щороку між 2011 і 2014. Серед «підкатегорій» банерна реклама буде лідером з 20% зростання щороку, перш за все завдяки розвитку соціальних мереж та онлайн відеореклами.

Реклама в інтернеті

Мільйони доларів США у поточних цінах. Суми приведено в перерахунку за середнім курсом 2011 року.

 

 

 

 

2010

2011

2012

2013

2014

Банерна реклама

22 543

27 444

32 757

39 173

46 892

Оголошення

11 443

11 063

11 830

12 571

13 296

Контекстна реклама

33 851

38 111

43 826

50 016

56 649

Загалом

67 837

76 618

88 413

101 761

116 837

 

Джерело: ZenithOptimedia

 

 

 

 

 

 

Також інтернет принесе найбільше нових грошей на рекламний ринок – до 60% між 2011 і 2014 роками. За ним йде телебачення, чий внесок у зростання буде на рівні 41%. (Разом вийшло більше 100%, оскільки від обчислюваного зростання віднімаємо скорочення реклами в газетах і журналах). Стабільно росте доля телебачення – від 36,9% у 2005 до прогнозованих рекордних 40,4% цього року. ТБ має завдячувати аудиторіям Євро-2012, Олімпіади та президентських виборів у США з одного боку, та підйому ринків країн, що розвиваються (а ці ринки досить телеорієнтовані) з іншого.

Бюджети медіа

Мільйони доларів США у поточних цінах та відсоток кожного медіа в загальному рекламному бюджеті. Суми приведено в перерахунку за середнім курсом 2011 року.


 

2010

 

2011

2012

2013

2014

Газети

 

98 337

(21,4%)

96 520

(20,2%)

93 844

(18,9%)

92 626

(17,9%)

91 682

(16,8%)

 

Журнали

 

45 216

(9,8%)

44 933

(9,4%)

43 644

(8,8%)

43 088

(8,3%)

42 860

(7,9%)

 

ТБ

 

183 042

(39,7%)

191 907

(40,2%)

200 490

(40,4%)

209 465

(40,4%)

219 860

(40,3%)

 

Радіо

 

32 784

(7,1%)

33 751

(7,1%)

34 478

(7%)

35 526

(6,9%)

36 506

(6,7%)

 

Кінотеатри

 

2 358

(0,5%)

2 472

(0,5%)

2 721

(0,5%)

2 782

(0,5%)

2 984

(0,5%)

 

ООН

 

30 975

(6,7%)

31 741

(6,6%)

32 263

(6,5%)

33 309

(6,4%)

34 629

(6,3%)

 

Інтернет

 

 

67 837

(14,7%)

 

76 618

(16%)

 

88 413

(17,8%)

 

101 761

(19,6%)

 

116 837

(21,4%)

 

Загалом*

460 550

477 941

495 854

518 557

545 358

Джерело: ZenithOptimedia

* Загальна сума відрізняється від такої ж у попередній таблиці, оскільки в кількох країнах не обраховується розподіл бюджетів між медіа

Авторские колонки 
Андрей Пясецкий
моБилль о правах
Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9