|
Мировой рекламный рынок вырастет на 4,6% 2013 благодаря рынкам развивающихся стран и цифровым медиаZenithOptimedia прогнозує, що світовий рекламний ринок зросте на 4,6% у 2013 році і досягне 525 млрд. доларів США. «Локомотивами» росту стануть ринки країн, що розвиваються. Зокрема, очікується, що Центральна і Східна Європа виросте на 7,4% у 2013 році, Азійсько-Тихоокеанський регіон додасть 8,2%, а Латинська Америка – цілих 10,1%. |
Цифрові медіа, в першу ергу інтернет, зростатимуть найшвидше з усіх видів медіа. Реклама в інтернеті зросте на 15,1% у 2013 році, в той час як традиційні медіа – на 2,3%.
Водночас, ми зменшили прогноз зростання світового рекламного ринку на поточний рік до 3,8% (в червні ми прогнозували 4,3%). Основна причина – скорочення рекламних витрат у Єврозоні. Однак наші дослідження показують, що вже наступного року цей ринок знову почне повільне, але зростання.
Рекламні бюджети по регіонах
Основні медіа (газети, журнали, ТБ, радіо, кінотеатри, зовнішня реклама, інтернет) в поточних цінах в мільйонах доларів США – прогноз та порівняння з попереднім роком. Суми приведено в перерахунку за середнім курсом 2011 року.
|
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
Північна Америка |
162 165 |
165 104 |
171 039 |
178 313 |
186 344 |
|
(2,7%) |
(1,8%) |
(4,2%) |
(3,6%) |
(4,4%) |
Західна Європа |
106 344 |
108 688 |
107 885 |
109 668 |
112 642 |
|
(5,4%) |
(2,2%) |
(-0,7%) |
(1,7%) |
(2,7%) |
Азія / Тихий океан |
125 059 |
132 172 |
140 383 |
148 423 |
157 155 |
|
(10,6%) |
(5,7%) |
(6,2%) |
(5,7%) |
(5,9%) |
Центральна та Східна Європа |
24 1810 |
26 151 |
26 631 |
28 592 |
31 089 |
|
(9,3%) |
(8,1%) |
(1,8%) |
(7,4%) |
(8,7%) |
Латинська Америка |
31 996 |
35 344 |
38 080 |
41 935 |
45 600 |
|
(18,5%) |
(10,5%) |
(7,7%) |
(10,1%) |
(8,7%) |
Близький Схід та Північна Африка |
4 881 |
4 155 |
4 198 |
4 313 |
4 412 |
|
(7,7%) |
(-14,9%) |
(1%) |
(2,8%) |
(2,3%) |
Решта країн |
10 940 |
11 592 |
12 321 |
13 468 |
14 812 |
|
(16,2%) |
(6%) |
(6,3%) |
(9,3%) |
(10%) |
Світ
|
465 566 (7%) |
483 206 (3,8%) |
501 536 (3,8%) |
524 712 (4,6%) |
552 054 (5,2%) |
Джерело: ZenithOptimedia
Що стосується найбільших рекламних ринків, то ми прогнозуємо, що Бразилія пережене Великобританію і стане п’ятим за розміром світовим ринком у 2013 році, а Росія потіснить Канаду з дев’ятого місця у 2014 році. Китай вже є третім і поступово наздоганяє Японію.
Найбільші рекламні ринки
Мільйони доларів США, поточні ціни. Суми приведено в перерахунку за середнім курсом 2011 року
|
2011 |
Витрати на рекламу |
|
2014 |
Витрати на рекламу |
1 |
США |
154 129 |
1 |
США |
173 950 |
2 |
Японія |
49 949 |
2 |
Японія |
52 964 |
3 |
Китай |
32 299 |
3 |
Китай |
43 940 |
4 |
Німеччина |
25 571 |
4 |
Німеччина |
26 828 |
5 |
Великобританія |
19 204 |
5 |
Бразилія |
22 216 |
6 |
Бразилія |
16 819 |
6 |
Великобританія |
21 088 |
7 |
Франція |
13 788 |
7 |
Франція |
14 216 |
8 |
Австралія |
12 767 |
8 |
Австралія |
13 770 |
9 |
Канада |
10 974 |
9 |
Росія |
12 593 |
10 |
Південна Корея |
10 232 |
10 |
Канада |
12 394 |
Source: ZenithOptimedia
Розподіл бюджетів між медіа
Інтернет залишається тим медіа, що зростає найшвидше – за нашим прогнозом на 15% щороку між 2011 і 2014. Серед «підкатегорій» банерна реклама буде лідером з 20% зростання щороку, перш за все завдяки розвитку соціальних мереж та онлайн відеореклами.
Реклама в інтернеті
Мільйони доларів США у поточних цінах. Суми приведено в перерахунку за середнім курсом 2011 року.
|
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
Банерна реклама |
22 543 |
27 444 |
32 757 |
39 173 |
46 892 |
Оголошення |
11 443 |
11 063 |
11 830 |
12 571 |
13 296 |
Контекстна реклама |
33 851 |
38 111 |
43 826 |
50 016 |
56 649 |
Загалом |
67 837 |
76 618 |
88 413 |
101 761 |
116 837 |
Джерело: ZenithOptimedia
Також інтернет принесе найбільше нових грошей на рекламний ринок – до 60% між 2011 і 2014 роками. За ним йде телебачення, чий внесок у зростання буде на рівні 41%. (Разом вийшло більше 100%, оскільки від обчислюваного зростання віднімаємо скорочення реклами в газетах і журналах). Стабільно росте доля телебачення – від 36,9% у 2005 до прогнозованих рекордних 40,4% цього року. ТБ має завдячувати аудиторіям Євро-2012, Олімпіади та президентських виборів у США з одного боку, та підйому ринків країн, що розвиваються (а ці ринки досить телеорієнтовані) з іншого.
Бюджети медіа
Мільйони доларів США у поточних цінах та відсоток кожного медіа в загальному рекламному бюджеті. Суми приведено в перерахунку за середнім курсом 2011 року.
|
2010
|
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
Газети
|
98 337 (21,4%) |
96 520 (20,2%) |
93 844 (18,9%) |
92 626 (17,9%) |
91 682 (16,8%) |
Журнали
|
45 216 (9,8%) |
44 933 (9,4%) |
43 644 (8,8%) |
43 088 (8,3%) |
42 860 (7,9%) |
ТБ
|
183 042 (39,7%) |
191 907 (40,2%) |
200 490 (40,4%) |
209 465 (40,4%) |
219 860 (40,3%) |
Радіо
|
32 784 (7,1%) |
33 751 (7,1%) |
34 478 (7%) |
35 526 (6,9%) |
36 506 (6,7%) |
Кінотеатри
|
2 358 (0,5%) |
2 472 (0,5%) |
2 721 (0,5%) |
2 782 (0,5%) |
2 984 (0,5%) |
ООН
|
30 975 (6,7%) |
31 741 (6,6%) |
32 263 (6,5%) |
33 309 (6,4%) |
34 629 (6,3%) |
Інтернет
|
67 837 (14,7%) |
76 618 (16%) |
88 413 (17,8%) |
101 761 (19,6%) |
116 837 (21,4%) |
Загалом* |
460 550 |
477 941 |
495 854 |
518 557 |
545 358 |
Джерело: ZenithOptimedia
* Загальна сума відрізняється від такої ж у попередній таблиці, оскільки в кількох країнах не обраховується розподіл бюджетів між медіа