21apr2010
Всеукраїнська Рекламна Коаліція
Всеукраїнська Рекламна Коаліція

Наслідки збільшення ставки податку на рекламу для рекламної індустрії

По материалам: По материалам пресс-релиза

Звертаємо увагу засобів масової інформації, що законотворчі ініціативи про значне збільшення ставки податку на рекламу, які зараз обговорюються в уряді як ініціативи по наповненню Державного бюджету України на 2010 рік призведуть для рекламної індустрії до наступних наслідків:

 

1. Податок на рекламу - це насправді податок на товари та послуги. Витрати на рекламу закладаються в собівартість продукції і можуть складати до 50% собівартості. Підвищення вартості реклами шляхом оподаткування призведе до стрибка цін на товари та послуги на відповідну величину. Підйом цін призведе до падіння обсягів продажів та відповідному падіння надходжень від інших податків і зборів, зважаючи на низьку купівельну спроможність населення.

 

2. Реклама збільшує обсяги споживання якісної і легальної продукції і збільшує відповідні надходження до бюджету від податків і зборів.

 

3. Реклама якісної та легальної продукції пригнічує попит на контрафактну продукцію і низькоякісні наддешеві продукти та послуги. У разі зменшення обсягів реклами впаде попит на цивілізовані формати торгівлі та на легальні продукти та послуги. Попит переключиться на стихійні ринки і на продукти, вироблені нелегально або напівлегально, що вже призведе до падіння доходів від цивілізованої торгівлі.

 

4. Транснаціональний рекламодавець відновив фізичні обсяги реклами тільки тому, що ціни істотно знизилися в порівнянні з докризовим періодом. Будь-яке підвищення вартості реклами зараз призведе до того, що бюджети на рекламу будуть урізані, а ресурси переведені на інші ринки.

 

5. Рекламодавці вперше після початку кризи почали рекламувати нові товари та послуги. Це інвестиційна фаза, коли дохід від обсягів продажів не покриває витрати на просування на ринок. Податок змусить багатьох відмовитися від запуску новинок, що призведе до падіння витрат на рекламу, дистрибуцію і зменшить загальні обсяги інвестицій.

 

Звертаємось з пропозицією до засобів масової інформації відкрити широку професійну дискусію щодо реалізацію даних норм у законодавстві та надати свою об'єктивну оцінку пропонованим змінам до законодавства.

 

Сподіваючись на розуміння та підтримку,

зі щирою повагою,

від імені рекламної індустрії

виконавчий директор Всеукраїнської Рекламної Коаліції Лазебник М.Р.
 

теги

реклама
Агентства 
АГЕНТСТВА125
МЕДИА70
ГРУППЫ9