22feb2010
Maxxi-TV
|
Maxxi-TV запустив рекламну кампанію на зовнішніх носіяхТелеканал Maxxi-TV, спрямований на жіночу аудиторію, запустив рекламну кампанію на зовнішніх носіях. |
Кампанія присвячена Міжнародному жіночому дню 8 березня та новому сезону на каналі. Триватиме до середини березня.
У промо задіяні обличчя телеканалу - травесті-діва Монро, дизайнер одягу Діана Дорожкіна, співачка Лілу (ведучі проектів Maxxi-TV) та інші.
У новому сезоні Монро вестиме програму «Про це», а відома рестораторка Маргарита Січкар - проект «Кухня на шпильках». Крім того, на Maxxi-TV вийде новий серіал продакшн-компанії StarMedia.
У промо задіяні обличчя телеканалу - травесті-діва Монро, дизайнер одягу Діана Дорожкіна, співачка Лілу (ведучі проектів Maxxi-TV) та інші.
У новому сезоні Монро вестиме програму «Про це», а відома рестораторка Маргарита Січкар - проект «Кухня на шпильках». Крім того, на Maxxi-TV вийде новий серіал продакшн-компанії StarMedia.
теги
наружная рекламаМАТЕРИАЛЫ ПО ТЕМЕ
Киев планирует повысить тарифы на размещение наружной рекламы на 20%«Коммуникационный Альянс» стал победителем в тендере Индустриального Комитета Наружной Рекламы УкраиныКиевская реклама получила свою конституциюВ Москве увеличился объем коммерческой загрузки рекламносителейНаружную рекламу ждут изменения